Welkom bij Jinca! U bent door de Zorgboog naar ons verwezen voor personenalarmering. De Zorgboog en Jinca werken samen op gebied van personenalarmering en innovatieve diensten voor veilig en langer zelfstandig thuis wonen. Jinca levert in samenwerking met De Zorgboog personenalarmering en andere zorgtechnologiën in Helmond, Gemert-Bakel, Laarbeek, Asten-Someren, Deurne en Geldrop-Mierlo en andere gemeenten in de Peel. Door hieronder te kiezen voor een van de producten, komt u op een pagina waar u uitgebreide informatie vindt over het product.

 

Actie: subsidie op een Telelock slot

Samen met Zorgboog hebben we een tijdelijke actie opgezet waardoor u in aanmerking komt voor een aantrekkelijke subsidie op het Telelock elektronisch slot.

  • Geen installatiekosten (normaal € 79,95)
  • Eerste 6 maanden huur voor €9,95, daarna €15,95 p/mnd

Extra subsidie voor inwoners van de gemeente Helmond

Wanneer u in de gemeente Helmond woont komt u in aanmerking voor 12 maanden huur voor € 9,95 p/mnd in plaats van de bovengenoemde 6 maanden. In het tweede jaar is het reguliere huurtarief weer van toepassing: €15,95 p/mnd. Deze 6 maanden extra korting worden bij het verwerken van uw bestelling toegekend op basis van de ingevoerde woonplaats. U ziet dit dus niet in uw winkelmandje of orderbevestiging.

 

Aanbod

Bij Jinca kunt u kiezen uit vast of mobiele alarmering. Daarnaast kunt u kiezen voor een sleutelkluis of elektronisch slot. Bij De Zorgboog bent u niet gebonden aan het gebruik van een sleutelkluis. De wijkteams van De Zorgboog maken gebruik van het digitale toegangssysteem van Telelock om op een veilige manier toegang te krijgen tot uw woning. De hulpverleners kunnen uw Telelock slot openen met een digitale sleutel op hun smartphone. Bovendien hebben de wijkteams toegang tot steeds meer centrale toegangsdeuren van appartementencomplexen in uw woonomgeving die voorzien zijn van Telelock. Het Telelock toegangssysteem is speciaal voor de zorg ontwikkeld en voldoet aan de hoogste veiligheidsnormen en certificeringen voor toegang in de zorg.

 

Aandachtspunt bij bestelling van personenalarmering

Indien u een bestelling gaat plaatsen, houd dan de volgende gegevens bij de hand: uw persoonlijke gegevens, gegevens van uw mantelzorgers die gebeld kunnen worden bij alarmering, gegevens over uw medische situatie en bankgegevens voor het incasseren van de maandelijkse kosten. U kunt boven in de balk zien in welke stap van de registratie u zich bevindt. Na het invullen van de gegevens ontvangt u een email ter bevestiging waarin ook staat wat er vervolgens gaat gebeuren.

 

Let op: indien u wenst dat de Zorgboog in geval van nood u komt helpen, dan moet u zelf zorgen dat woningtoegang geregeld is. Dit kan door bij ons een Puck sleutelkluis of Telelock slim elektronisch slot te bestellen. Ook kan het zijn dat u zelf al een woningtoegang oplossing heeft, dan kunt u de code van het kluisje invullen als u uw bestelling gaat plaatsen. Wanneer u alarmeert kunnen wij de code van de kluis doorgeven aan de Zorgboog wanneer zij de opvolging verlenen. Op deze manier kan de zorg altijd bij u binnen wanneer dit nodig is.

 

Let op: bij de vraag over professionele zorgopvolging (in de stap ‘medische kenmerken’), kunt u de Zorgboog invullen als u wilt dat zij de alarmopvolging doen als u geen mantelzorg heeft of deze op dat moment niet beschikbaar is. Bij het telefoonnummer kunt u een fictief telefoonnummer invullen, wij zorgen dat het juiste zorgteam gebeld wordt.